6 надзвичайно принципових фактів про дизайн сайту, що продає

Дизайн сайту – один з важливих факторів, що впливають на зростання продаж. Для росту конверсії, дизайн повинен бути хорошим. Що це означає? Це означає, що зовнішній вигляд сторінок повинен бути привабливим для цільової аудиторії і, що важливо, відповідати її очікуванням.

Отже, якщо ви – власник сайту що продає, то що вам необхідно знати про його дизайн?

Відвідувач оцінює зовнішній вигляд сайту менше, ніж за секунду.

Цю інформацію ми отримали завдяки компанії Google, яка на практиці з’ясувала, що саме цей час потрібно людині, щоб визначитися у своєму ставленні до дизайну відвіданого ресурсу. «Подобається – не подобається» – одна секунда, а людина вже має уяву про ваш сайт на свою думку. Точніше кажучи, оцінюється не стільки загальна краса, скільки виправданість очікувань користувача. Дивіться: людина має певні уявлення про те, як повинен виглядати сайт конкретної тематики. Це підказане не логікою, а банальним досвідом: якщо ви бачите 100 сайтів про літаки в схожому стилі, ви будете чекати, що в подібному стилі буде виконаний і 101-й.

Спочатку здається, що кардинальна зміна звичного дизайну виділить вас на фоні конкурентів і зверне потік клієнтів в вашу сторону. Однак не так сталося як гадалося! Різка невідповідність очікуванням відвідувачів при всій уявній красі, відверне їх і тільки. Тому нехай ваш сайт буде в загальних моментах схожий з іншими сайтами тієї ж області.

Логотип і слоган – перше, що бачить відвідувач.

Виходячи з цього, легко зробити висновок, що ці дві складові сайту повинні максимально швидко і точно відповідати відвідувачеві на питання «куди він потрапив?» і «що йому тут запропонують?». Ідеально, якщо в слогані вдасться відобразити ще і конкурентні переваги вашої пропозиції, наприклад: «Звернення до нас – економія до 20% вашого часу».

Верхня частина сайту – найважливіша.

Чому? Та тому що, якщо людина не зацікавиться пропозицією при перегляді верхньої частини сторінки, то він не буде перегортати. Він не буде бродити по сайту в пошуках абзацу, який його зацікавить. Чіпляйте відвідувача відразу! Тільки тоді він стане перегортати вниз, не в силах відірватися. Інакше – він просто піде.

Читабельність тексту.

Так Так! Навіть самий чудовий текст, можна повністю занапастити, якщо не взяти до уваги його зовнішній вигляд. Тому не забувайте про зручно читабельний розмір шрифту і достатні інтервали між рядками, щоб букви складалися в слова, а не зливалися в кашу. Розділіть текст підзаголовками, перелік оформлюйте у списки. Ваше завдання – зробити так, щоб ключові моменти вашої пропозиції самі «кидалися» людині в очі, і йому не доводилося напружено вчитуватися.

Заклик до дії має бути помітним.

Для виділення призову до дії існують прості, але ефективні способи:

  • Виділення розміром і кольором. Не бійтеся зробити кнопку призову великої і яскравою. Саме на такі натискають користувачі!
  • Акцентування уваги за допомогою стрілок. Вкажіть на кнопку, телефон або форму контактів стрілкою. Вона спрацює як підсилювач уваги і збільшить ймовірність того, що користувач подзвонить або напише.
  • Акцентування уваги за допомогою фото. Додайте поруч із закликом, наприклад, фотографію людини, яка дивиться в потрібну сторону. Прийом працює за тим же принципом, що і стрілки.

Не забувайте тестувати.

Обов’язково тестуйте сайт. Буває складно відразу підібрати оптимальний набір елементів, їх колір і розмір. Прибирайте і додавайте їх, повторно тестируйте, поки не знайдете найбільш відповідний варіант.

Удачі Вам і вашому сайту!

З повагою команда IQSoft.ua

Давайте начнем

Готовы к реальным переменам? Давайте делать это вместе!