7 порад, як оптимізувати Landing Page

Лендінг Пейдж, або просто Лендінг, називають сторінку сайту, на яку потрапляє інтернет-користувач, коли клацає мишкою по рекламному посиланню. Лендінг не обов’язково повинен бути головною сторінкою сайту. Зазвичай його створюють, як сторінку, яка продає конкретний товар або послугу. Від якості Лендінг Пейдж безпосередньо залежить, чи зацікавиться користувач товаром або послугою, чи залишиться він на сайті, або відразу ж його покине.

Добре якщо вже є ключові слова, за якими відвідувачі знаходять ваш ресурс. Добре якщо вже налаштована реклама від Google або Яндекс, і просувається ресурс посиланнями. Контекстна реклама та посилання з інших сайтів повинні приводити користувачів на Лендінг Пейдж. Нею повинна бути сторінка, яка буде перенаправляти відвідувачів на інші розділи сайту або спонукати його до здійснення покупки або замовлення послуг. Щоб Лендінг  Пейдж сторінка працювала правильно і приносила прибуток, складено сім порад:

Заголовок

Придумайте переконливий і інформативний заголовок. Майже 80% інтернет користувачів завжди читають заголовки, і тільки 25% дочитують текст до кінця. Тому добре продуманий заголовок має першорядне значення. Від нього залежить, чи продовжить людина читати вашу Лендінг Пейдж далі або покине її. Приділіть заголовку пильну увагу. Він повинен дуже точно передавати суть вашої пропозиції. Без хорошого заголовка все інше втрачає сенс.

Чіткая структура

Продумайте структуру тексту. Правильна структура дає відвідувачеві можливість швидко визначити, який підрозділ прочитати першим, яка частина інформації для нього важлива, і не гаяти час на тривалі пошуки в великому масиві суцільного тексту без логічного зв’язку. Добре структурований Лендінг передає інформацію блоками, в стислому, концентрованому вигляді. Кожен підзаголовок містить текст, що передає одну закінчену думку. Адтаптуйте свою сторінку для перегляду з мобільних пристроїв.

Заклик до дії

Додайте на Лендінгу заклик до дії. Наприклад, фірми-виробники комп’ютерних програм не пропонують нав’язливо купити у них продукцію. Вони пропонують для початку встановити безкоштовну версію програми для ознайомлення протягом 20-30 днів. Заклик до дії у них звучить приблизно так: «Завантажте безкоштовно програму і користуйтеся 30 днів». Занадто наполегливі заклики працюють неефективно. Поміркуйте для вашого Лендінгу над схожим варіантом, що пропонує вашу послугу або товар. Головне завдання – змусити потенційного клієнта перетворитися через деякий час в реального.

Ключові слова

Використовуйте їх в абзацах і підзаголовках. Відвідувач повинен швидко зрозуміти, що знайшов саме ту інформацію, яка йому необхідна. Ключі так само підвищать релевантність сторінки пошуковим запитам, і позиції у видачі пошукових систем. SEO-оптимізуйте Лендінг Пейдж, але не перестарайтеся. Перенавантажені ключами понад норму Лендінги часто потрапляють в бан пошукових систем.

Відгуки клієнтів

Розмістіть на Лендингу позитивні відгуки ваших реальних клієнтів. Вони працюють дуже ефективно. Зазвичай люди перед ухваленням рішення про покупку воліють дізнатися думку інших користувачів даного продукту. Щоб отримати перші позитивні відгуки запропонуйте вашим реальним клієнтам знижку і попросіть їх залишити відгуки про ваш продукт. Цей прийом теж зустрічається на сайтах розробників програмного забезпечення. Користувачі програм залишають відгуки на сайті, потім кращі з них копіюються на Лендінг Пейдж.

Збір даних

Не вимагайте від відвідувачів Лендінгу надавати занадто багато інформації. Більшість людей не люблять ділитися своїми персональними даними. Якщо ви пропонуєте заповнити форму для реєстрації або для замовлення послуги, не вимагайте від них нічого зайвого. Інакше багато людей покинуть сайт через лінь або небажання залишати про себе докладні відомості. Максимально спростите всі форми, це обов’язково принесе результат.

Відеопрезентація

Розмістіть на вашій Лендінг Пейдж коротке відео про вас, ваших послугах і продуктах. П’ятихвилинний відеоролик здатний розповісти відвідувачам більше, ніж трьох сторінковий текст. Деякі користувачі не люблять витрачати час на читання довгих текстів, але із задоволенням дивляться відеопрезентації.

Удачі Вам і вашому бізнесу!

Давайте почнемо

Чи готові до реальних змін? Давайте робити це разом!