Чи потрібні модернізація і редизайн сайту?

 

Представники бізнесу повністю модернізують свої сайти кожні два або три роки. Фахівці рекомендують проводити зміни в самій технології роботи і дизайні майданчика. Разом з сайтом також зміниться і сам бізнес. Так що редизайн часто розглядається в якості нового поштовху для залучення цільової аудиторії. До того ж деякі зміни в технологічному плані вимагають модернізації сайтів, в тому числі розвиток мобільних технологій і електронної комерції.

Было

Стало

Приклади вдалого і невдалого редизайну

Необхідно розуміти, що непродуманий редизайн може відлякати від сайтів навіть постійну аудиторію. Як приклади гіршого редизайну можна привести найбільший російськомовний портал про кіно Кінопошук. Редизайн сайту в 2015 році викликав бурю обурення.

Любителі кіно з пострадянських країн почали бойкотувати ресурс, після чого він був змушений повернутися до початкової форми. У 2016 році схожу помилку зробив найбільший український інтернет-аукціон Аукро. Раніше один з п’ятірки найбільш відвідуваних сайтів втратив не тільки покупців, а й продавців. Керівництво було змушене повернути старий функціонал на новому майданчику, хоча офіційно бренд припинив своє існування.

Дуже вдалим редізайном завжди відзначалися соціальні мережі. Лише ВКонтакті свого часу отримало невдоволення на свою адресу за впровадження мікроблогів, але користувачі швидко звикли до нового дизайну сайту. У 2016 році розробники і маркетологи самої популярної соціальної мережі в Рунеті зробили розумніше. Вони почали впроваджувати новий переосмислений дизайн поступово. Це дозволило аудиторії швидко звикнути до нового стилю сайту, наближеним до мобільної версії. ВК, як відомо, йде по стопах Facebook, так що багато в чому сучасні тенденції в дизайні сайтів залежать від іноземних розробників, серед яких, до речі, безліч вітчизняних фрілансерів. По суті, великі українські та російські портали використовують вже протестований дизайн, який лише оптимізують під свій корпоративний стиль.

Коли варто задуматися про модернізацію сайту?

Доопрацювання сайту може проводитися в екстреному порядку, якщо існують деякі проблеми в його роботі. У штатному режимі редизайн проводиться кожні 2-3 роки, але він може бути незначним. Наприклад, можна додати нові розділи або підкоригувати шапку сайту. Рекомендується також переглянути зміст текстових блоків і розглянути питання повної їх заміни, але це вже галузь роботи пошукових оптимізаторів.

Те, що було в моді в минулому році, не завжди актуально в даний момент часу. Так що модернізацію можна здійснити в тому випадку, якщо дизайн застарів. Швидка зміна естетичних уподобань цільової аудиторії також враховується професіоналами. Такі сайти, як Wayback Machine (архів старих версій сайтів), відмінно показують те, як змінювалася мода в сфері веб дизайну. Будь-який бажаючий може побачити те, як конкретний сайт виглядав в минулому, використовуючи каталогізований архів скріншотів. Але навіть тут є винятки з правил.

Найвідоміший і кращий пошуковик Google не змінює свій дизайн протягом багатьох років. Простота і лаконічність початкового дизайну до цих пір високо цінується користувачами. Хіба що розробники Google люблять пограти з назвою пошукової машини. Святкові дудли (тематичний редизайн слова Google) – це один із символів сайту.

Адаптивний дизайн

Під час модернізації сайту дизайнери мають взяти до уваги не тільки те, як пошукова система бачить сторінку. Зараз доводиться орієнтуватися ще і на адаптивний дизайн . Тобто сайт повинен бути пристосований для використання на мобільних і портативних пристроях.

Завдяки останньому оновленню Google, відомому як “Mobilegeddon”, дизайнери можуть зробити сайти адаптованими для мобільних пристроїв. Нездатність до адаптації сайту може означати втрату пошукового трафіку. Якщо розробники використовують Google Adwords, щоб залучити більше людей до бізнесу, це може означати збільшення витрат на оплату реклами за клік. Так що доведеться вивернутися, щоб догодити і цільовій аудиторії, і пошуковій системі. Доведеться переглянути дизайн сайту та адаптувати його для мобільних пристроїв

Впровадження нових функцій і видалення старого контенту

Крім зміни візуальної складової, редизайн часто використовується для впровадження нової технології або видалення застарілих функцій. Можна перебудувати сайт для оптимізації електронних платежів. Старий контент доведеться частково або повністю видалити. Наприклад, якщо бізнес більше не пропонує конкретні товари або послуги, інформацію про них варто прибрати з сайту, адже потенційний клієнт може зосередитися на цих застарілих продуктах. Якщо інформація на сайті відображає застарілі пропозиції, клієнти можуть отримати невірне враження від бізнесу. До того ж коли на сайті немає жодної згадки про нові товари і послуги, клієнти про них не дізнаються.

SEO є важливим фактором під час модернізації сайту. Професіонали в області оптимізації працюватимуть з вмістом. В результаті трафік, що надходить на сайт, буде підвищуватися. Так що модернізація і редизайн дозволяє залучити цільову аудиторію, підвищити продажі і поліпшити рекламну кампанію. Дуже важливо, щоб наявний брендинг був послідовним, оскільки це допомагає встановити довірчі відносини між компанією і клієнтами.

Внесіть нове життя в свій сайт, замовте у нас його адаптацію для коректного відображення на мобільних пристроях.