Оптимізація сайту

поліпшення юзабіліті за рахунок розробки зручного меню, читабельного пакета шрифтів і web-елемента що продає

Оптимизация сайта посредством улучшения юзабилити и разработки оригинального дизайна – это наиболее значимая стадия ведения web-проекта в рамках его последующего продвижения. Как вы думаете, будет ли пользователь продолжать изучение площадки, если, например, внедренный вами пакет шрифтов усложняет процесс восприятия текстовой информации? Не покинет ли потенциальный клиент интернет-магазин, в котором цветовое решение подобрано настолько коряво, что уже через 5 минут начинают болеть глаза?

Якісний контент, грамотна рекламна кампанія, приємні ціни на товар – все це не матиме ніякого значення, якщо цільова аудиторія відчує дискомфорт, незручність при експлуатації ресурсу. Як виняток можна привести майданчики з мінімальним показником конкуренції.

В даний час від аналізу помилок в області забезпечення призначених для користувача функцій залежить дуже багато чого. Поліпшення поведінкових факторів, підвищення позицій сайту, його видимість в пошуковій видачі по тематичних запитах – як бачите, корегування юзабіліті позитивно впливає на просування online-бізнесу в цілому.

Отже, ми представляємо вам ряд корисних порад, які допоможуть здійснити даний аспект оптимізації швидко і ефективно.

Порада № 1. Меню і навігація по порталу.

У чому полягає мета створення меню? В даному випадку його можна порівняти з путівником по місцевості. Будь-який мандрівник, який приїхав на незвідану територію, прагне відвідати її ключові регіони, познайомитися з визначними пам’ятками тієї чи іншої культури. А грамотно складений путівник, як відомо, не тільки спрощує первісну стратегію пересування, а й оптимізує її.

Так і тут. Першочергова задача меню базується на тому, щоб продемонструвати користувачеві найважливіші аспекти діяльності бізнесу, привести його до основних інформаційних блоків сайту. Займаючись формуванням структури заголовків, уникайте складних назв і найменувань. Забезпечте всі умови для швидкої появи початкової користувальницької оцінки. Тільки тоді аудиторії буде цікаво продовжувати вивчення проекту.

Порада №2. Горизонтальне меню необхідно використовувати на корпоративних сайтах або майданчиках, присвячених одного тематичного напрямку.

Переваги:

– компактне розташування дозволяє припіднести всі розділи меню протягом декількох секунд;
– немає необхідності в прокручуванні або виконанні додаткових дій з метою перегляду розгортаючого каталогу.

Порада №3. Вертикальне меню ідеально підійде для інтернет-магазинів, а також сайтів, що вміщають велику кількість інформаційних відгалужень.

Переваги:

– в рамках побудови зазначених вище типів майданчиків вертикальне меню буде сприйматися швидко, а виглядати – органічно;
– наявність можливості для розширення навігаційної структури меню.

У багатьох виникає питання щодо місця розташування вертикального меню. Давайте розглянемо його.

Порада №4. Вертикальне меню в більшості випадків бажано розміщувати зліва.

Як показує практика, поверхневий перегляд сторінок користувачами здійснюється за допомогою F-образної траєкторії. Це означає, що ключові дані потрібно мати у своєму розпорядженні саме зліва.

Якщо говорити більш конкретно, то оптимізація меню вкрай важлива для майданчиків що продають в період сезонних розпродажів, збільшення потоку клієнтів. Також враховуйте специфіку функціонування ресурсу з точки зору попиту на ті чи інші послуги (наприклад, сайти, що пропонують ремонт мобільних телефонів, отримають більше відгуків, якщо основне меню буде знаходитися зліва).

Бувають випадки, коли аудиторія площадки (блогу або вузькоспеціалізованого порталу) вже сформувалася. Тоді меню слід помістити справа, а на протилежному боці найкраще публікувати свіжі матеріали, оскільки постійні користувачі і так знають, де що шукати.

Порада №5. Оптимізація юзабіліті має на увазі застосування правильних шрифтів.

Дизайнери не дарма акцентують на них увагу, так як стартовий процес ознайомлення з інформацією відбувається виключно за рахунок читання статей і заміток. Тексти можуть бути написані професійним автором з урахуванням всіх стилістичних, орфографічних і маркетингових вимог, але якщо шрифт підібраний помилково, то web-проект приречений на провал.

Перенесемося ненадовго від сайтів в межі операційних систем. Згадайте Windows 8. А тепер порівняйте шрифти, використовувані в ній, з аналогічною складовою Windows XP. Який ОС зручніше користуватися? Впевнені, що ви віддасте перевагу перший варіант. Так, відмінності незначні, проте навіть їх цілком достатньо для того, щоб більшість користувачів обирало Windows 8.

Повертаємося до сайтів. По-перше, створюючи ресурси, слід подбати про завантаження файлу зі шрифтами на сервер. Так ви забезпечите їх коректне відображення на будь-якій операційній системі. По-друге, працюйте з тими видами гарнітур, які сприяють полегшенню читання. Завдяки цьому відвідувачам буде комфортніше вивчати текстові матеріали.

Ще один момент: експериментуйте з комбінуванням шрифтів. Наприклад, для заголовка підберіть гарнітуру із зарубками, а для основного тексту – без зарубок.

Відзначимо, що при здійсненні верстки сайту необхідно підганяти розмір шрифтів і міжрядкових інтервалів під горизонтальну сітку. За рахунок цього покращиться читабельність статей

.

Порада №6. Контраст є не менш важливим елементом сприйняття.

Вибираючи колір шрифту, стежте за тим, щоб він не зливався з фоном. Ми рекомендуємо підбирати для тексту темні відтінки, а для фону – світліші.

Довжина рядка повинна бути не більше 65-70 символів. Вирівнювання найкраще робити по лівій стороні.

Порада №7. Оптимізація юзабіліті передбачає розробку, подальше завантаження кнопок, що містять в собі заклик до дії.

Розміщувати їх потрібно справа, так помітніше. Зупиніть свій вибір на м’якому, але яскравому, що приваблює увагу, колірному рішенні.

На цьому все. Сподіваємося, що викладені поради допоможуть вам оптимізувати web-проект.

 

Команда iqsoft.ua бажає Вам удачі у розвитку ваших проектів!

Давайте начнем

Готовы к реальным переменам? Давайте делать это вместе!