Чому сьогодні слід сконцентруватися на оптимізації сайтів для мобільних пристроїв

Популярність мобільних пристроїв зростає. Просто озирніться навколо! Все, що потрібно зробити, – це вийти на вулицю, поглянути на людей, які обідають разом, втупившись у свої телефони, або на тих, хто відправляє повідомлення на ходу, за кермом. В особливо дивовижні випадки користувачі гаджетів йдуть, їдять і друкують смс одночасно.

Насправді, якщо подивитися об’єктивно, мобільна революція створила безліч дивовижних речей, не тільки для зв’язку і спілкування, але також для маркетингу і малого підприємництва.

Сьогодні фактично все має тенденцію до оптимізації для мобільних платформ. Це стосується ранжирування сайтів різної тематики: від додатків для Інтернет-магазинів до новинних статей. І немає ніяких ознак, що цей тренд може зменшити темп. Якщо у вас свій бізнес, представництво в мережі Інтернет, ви хочете розширити свою зону впливу в цифровому світі, то в нинішній час оптимізація контенту для мобільних пристроїв має вирішальне значення. Більше, ніж будь-коли.

Це питання потребує докладнішого розгляду: чому це є істиною, як здійснити, яке це має значення? Подробиці далі.

Оптимізація під мобільні пристрої: єдина вірна конкурентноспроможна перевага

У нинішній час практично кожен може публікувати будь-які матеріали. Завдяки платформам, таким як WordPress, створення блогу онлайн стало разюче легким завданням. Також легко можна стати графічним дизайнером, гуру соціальних мереж або діячем у сфері цифрового маркетингу.

У зв’язку з цим багато маркетологів дещо стурбовані з приводу того, чи існує в цифровому світі конкурентна перевага.

Однак хвилюватися не варто, так як надія ще не втрачена.

Так, все можуть видавати матеріали, але далеко не кожен здатний стати видавцем високого рівня. Більш того, дуже мало людей публікує контент, і нинішнє віртуальне оточення розуміє, що необхідно для того, щоб догодити користувачам, проводити чітке ранжування і звертати увагу на постійні зміни пошукової системи Google. Одна з найважливіших речей, яка не береться до уваги видавцями-дилетантами, – це значення оптимізації для мобільних пристроїв.

У 2016 році мобільні платформи стали першочерговими пристроями, через які користувачі знаходять свої улюблені сайти через пошукові системи. З тих пір багато чого змінилося. Крім якості наповнення сайтів, орієнтованого на читачів, раптово видавцям треба було створювати контент, відповідний пристроїв, через які клієнти отримують доступ на сайт. Значення мобільного оптимізації набуває більш широкі масштаби.

Мобільна оптимізація і Google

Оптимізація під мобільні пристрої не просто важлива для користувачів, вона також має ключове значення для пошукової системи Google. Згідно Search Engine Land, Google бере до уваги мобільну оптимізацію і складає плани індексації, орієнтуючись на пристрої (ранжуючи контент, грунтуючись на мобільній функціональності, навіть якщо є версія бази даних для робочого столу), показує вимоги для адаптивного дизайну і сайтів, адаптованих для різних гаджетів.

Сьогодні сайти, які не оптимізовані під мобільні пристрої, можуть отримати санкції від Google, що зашкодить ранжуванню і видимості сторінки в результатах пошукової видачі.

Адаптований ваш контент під мобільні пристрої?

Відповідь на це питання в значній мірі залежить від того, яка система управління контентом використана для створення наповнення сайту. Якщо, наприклад, це WordPress або HubSpot, ймовірно, відповідь буде позитивною. Обидві ці платформи роблять активні дії, створюючи наповнення сайту і адаптуючи його під мобільні пристрої. Особливо це стосується HubSpot, який забезпечує прискореня мобільних сторінок за допомогою системи управління контентом.

Якщо ви не використовуєте одну з цих платформ і не впевнені, що ваш контент оптимізований належним чином, далі наводиться кілька інструментів, які можна використовувати для того, щоб визначитися.

  • Інструмент Google для тестування мобільної версії. Це один з найлегших і швидких інструментів мобільного оптимізації. Просто підключіть URL свого сайту, і цей інструмент покаже, чи насправді ваш Інтернет-ресурс адаптований за всіма параметрами. Якщо ні, то він проінформує, що можна для цього зробити. Він безкоштовний, простий і зрозумілий у використанні. Це перший крок для тих, хто намагається визначити ступінь адаптованості веб-ресурсу для мобільних пристроїв.
  • Mobile usability report. Інший інструмент Google повідомляє про сторінки на вашому веб-ресурсі, перегляд і взаємодія з якими викликають складності у користувачів мобільних пристроїв. Ідеально для всіх, хто прагне ретельніше розібратися в питаннях реакції гаджета, чудовий засіб для вказівки специфічних проблем.
  • Інструмент PageSpeed Insights. Ще один компонент сайтів, орієнтованих на мобільні пристрої, полягає в швидкості завантаження. Переконайтеся в цьому з інструментом PageSpeed Insights.

Майбутнє всесвітньої мережі полягає в мобільній оптимізації

У нинішній час якість наповнення залежить від комбінації предметів обговорення, написання і демонстрації, а також від досвіду користувачів. Оскільки багато людей по всьому світу звернулися до мобільних платформ для доступу в Інтернет, вимоги до віртуального контенту змінилися, і багатьом видавцям доводиться докладати чимало зусиль, щоб залишатися на належному рівні обізнаності.

Оскільки настав 2017 рік, найзначніше, що ви можете зробити для поліпшення і оптимізації контенту, – це адаптувати його під мобільні пристрої. Крім залучення більшого числа відвідувачів, це також чудовий спосіб збільшити рівень залученості користувачів і підвищити цінність веб-ресурсу в усіх відношеннях.

У світі, де буквально кожен здатний стати видавцем і маркетологом в соціальних мережах, створення релевантного, переконливого наповнення, адаптованого під мобільні пристрої, – це одна з кількох речей, які можуть зробити фахівці для підвищення конкурентоспроможності та можливості залишитися в грі.

Звертайтеся до нас, ми допоможемо з адаптацією вашого сайту під будь-які пристрої.